Papp, János and Fürediné Kovács, Annamária (2018) Márkaszintek kapcsolatrendszerének látható és láthatatlan összefüggései. Controller info, 6 (1). ISSN 2063-9309
|
Text
ContrInf_beliv_2018-01_03.pdf Download (1MB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.24387/CI.2018.1.3
Abstract
A szerzők cikkükben a márkaszintek kapcsolatrendszeréből marketingcontrolling megközelítéssel kiolvasható folyamatokra szeretnénk felhívni azok figyelmét, aki ebben a témában és területen érintettek a gyakorlatban és az elméletben, vagy mindkettőben egyaránt.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem H Social Sciences / társadalomtudományok > HG Finance / pénzügy |
Depositing User: | Tamás Diósy |
Date Deposited: | 05 Feb 2020 14:48 |
Last Modified: | 05 Feb 2020 14:48 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/106184 |
Actions (login required)
Edit Item |