Kis, Márta and Jakus, Gabriella and Kovács, Tamás and Magyar, Tímea and Tóth-Orosz, Andrea (2018) Tükrözött osztályterem módszere a gazdasági matematika oktatásban = Flipped classroom methodology in calculus for business and economics courses. GRADUS, 5 (2). pp. 207-213. ISSN 2064-8014
|
Text
2018_2_CSC_002_Kis.pdf Download (647kB) | Preview |
Abstract
A hagyományos oktatási módszerek — esetén a feladatmegoldások gyakorlására nagyon kevés idő jut a felsőoktatásban, hiszen elég szűk az időkeret, viszonylag sok a tananyag és az előzetes ismeretek hiányossága miatt a megértésre sok időt kell fordítani. Így azonban a tanórán kívüli időben a hallgatónak önállóan kell megszerezni azt a jártasságot, ami a tananyag mélyebb megértéséhez, gyakorlati szintű elsajátításához szükséges. Ezzel sajnos sokan nem tudnak önállóan megbirkózni, hiába volt érthető, logikus a tanári magyarázat az órán. Annak érdekében, hogy a hallgatókkal együtt töltött idő minél jobban hasznosuljon, dolgoztuk ki és kezdtük el alkalmazni egyetemünkön a tükrözött osztályterem módszerét, társas tanulással kombinálva. Cikkünkben a kialakított módszertant, illetve tapasztalatainkat mutatjuk be.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | tükrözött osztályterem, társas tanulás, matematika oktatás |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HB Economic Theory / közgazdaságtudomány > HB5 Mathematical economics / matematikai közgazdaságtan L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 14:32 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 14:32 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109677 |
Actions (login required)
Edit Item |