Hercz, Mária and Ledniczki, Kinga Melinda (2017) Tanítható? Tanulható? A tanulás tanítása = Learning to learn. GRADUS, 5 (1). pp. 74-86. ISSN 2064-8014
|
Text
2018_1_ART_005_Hercz.pdf Download (676kB) | Preview |
Official URL: http://gradus.kefo.hu/archive/2018-1/2018_1_ART_00...
Abstract
Kutatásunk a Kecskeméti Főiskola Pedagógiai Kutatóműhelye keretében kezdődött 2011-ben: a tanulás tanításának különféle lehetőségeit próbáltuk ki gyermekek és tanítójelöltek körében. Tapasztalataink egyértelműen bizonyították, hogy a tanulás tanítható, s az életkor növekedésével is alkalmas marad a tanuló, a hallgató a fejlődésre. A gyermekekkel kapcsolatos kísérleteink azt mutatták, hogy már a 10-15 órás mini-tréningek is változást indukálnak. Eredményeink fontosak lehetnek a pedagógus- képzésben és a közoktatás kezdeti szakaszában egyaránt.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | tanulás tanulása, tanítás, pedagógusképzés |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 14:06 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 14:06 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109723 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |