Földi, Kata (2016) Vásárlásösztönző rendezvénnyel szembeni üzletvezetői elvárások és elégedettség feltáró kutatása = Exploratory Research of Shop Managers’ Satisfaction and Expectations of A Sales Promotion Event. GRADUS, 3 (2). pp. 239-244. ISSN 2064-8014
|
Text
2016_2_ECO_006_Foldi.pdf Download (729kB) | Preview |
Abstract
Témaként az egyik magyar élelmiszer kiskereskedelmi üzletlánc konkrét vásárlásösztönző rendezvényével kapcsolatos elégedettség és elvárás kutatását választottam. Megközelítésem több szempontból sajátos. Egyrészt térbeli fókuszában, mivel Kelet-Magyarországon alacsonyabb a vásárlóerő, másrészt célcsoportjában karakterisztikus, mivel mind tudományos kutatók, mind piackutató intézeti kutatások vásárlói célcsoport orientáltan folytatnak vásárlásösztönző kutatásokat.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Vásárlásösztönzési rendezvény, Feltáró kutatás, Elvárás és elégedettség vizsgálat, Élelmiszer kiskereskedelem, Kelet-Magyarország |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD1 Industries / ipar > HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF1 Inland trade / belkereskedelem |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 24 Jun 2020 14:29 |
Last Modified: | 24 Jun 2020 14:29 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/110193 |
Actions (login required)
Edit Item |