REAL

Differenciálás a labdajátékos testnevelésórán a 3-4. osztályban

Jakab, Gabriella and Borsi, Bence (2018) Differenciálás a labdajátékos testnevelésórán a 3-4. osztályban. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 101-109. ISSN 1589-519X

[img]
Preview
Text
10-Borsi-Jakab-hallg_kutatas-tp-2018-4.pdf

Download (810kB) | Preview

Abstract

A Nemzeti Alaptanterv kiemeli a testnevelés műveltségterület céljának meghatározásánál a rendszeres fizikai aktivitás biztosítását, amely minden tanuló életében felnőttkorban is jelentős szerepet játszik. Fontos, hogy minden diák élethosszig tartó egészségtudatos, aktív életvezetésre szocializálódjon. Leendő tanítóként kiemelkedő jelentőségűnek tartjuk, hogy a gyerekek megízleljék a mozgás örömét a labdajátékok segítségével. A pedagógusok változatos, játékos, élményt nyújtó, a gyerekek életkori sajátosságaikhoz mérten hatékony, differenciált testnevelésórát tartsanak. Az egészségtudatos életmódra nevelés egyik alappillére, hogy a tanuló saját edzettségi szintjéhez mért, hatékony testnevelésórán vehessen részt, amely folyamatos teljesítménynövelésre motiválja. A Polar OH1 optikai pulzusmérő segítségével objektívan mérhető a gyerekek állóképessége, terhelhetősége.

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
Depositing User: Andrea Tankó
Date Deposited: 15 Jul 2021 09:46
Last Modified: 15 Jul 2021 09:46
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/127519

Actions (login required)

Edit Item Edit Item