Varga-Csikász, Csenge (2022) Maradjunk objektívek! – Egy kutatói szemlélet 35mm-es gyújtótávolságról. OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, 4 (3). pp. 29-42. ISSN 2676-8771
|
Text
OxIPO_2022_3_029_Varga-Csikasz.pdf Download (1MB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.35405/OXIPO.2022.3.29
Abstract
Jelen módszertani tanulmány az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Neveléstudományi Doktori Iskolájában zajló „Maradjunk objektívek” című kutatás módszertanának bemutatásáról szól. Mindazok mellett, hogy tanulmányban sor kerül a drámapedagógia jelentőségének elemzésére, szó esik a vizuális adatgyűjtésről általánosságban, valamint a fotóinterjúra, mint vizsgálati módszerre fókuszálunk.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | drámapedagógia; photo interviewing; Drama pedagogy; fotóinterjú; vizuális adatgyűjtés; visual data collection; |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 08 Dec 2022 12:29 |
Last Modified: | 08 Dec 2022 12:29 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/154509 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |