Mandel, Kinga Magdolna and Morvai, Tünde (2022) Határon túli magyar oktatási támogatások 2010 és 2022 között. EDUCATIO, 31 (4). pp. 672-679. ISSN 1216-3384
|
Text
1419-8827-article-p672.pdf Download (166kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a határon túli magyar oktatástámogatási rendszert, annak irányaittekinti át a 2010 és 2022 közötti időszakban. A tanulmány célja bemutatni, hogya vizsgált periódus alatt melyek voltak a határon túli magyar oktatástámogatásiprioritások és ezek milyen intézkedésekben, programokban és fejlesztésekbennyilvánultak meg. Vizsgálódásunk alapján arra a következtetésre jutottunk, hogya határon túli magyar oktatástámogatási rendszer léte és fejlesztése mindanyagilag, mind szimbolikus, kisebbségpolitikai értelemben kiemelt fontosságú ahatáron túli magyar oktatási intézmények és azok szereplői számára. E támogatásirendszer fejlesztési lehetőségét egy belső és külső monitoringra épülőminőségbiztosítási rendszer kiépítésében látjuk.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 06 Feb 2023 12:35 |
Last Modified: | 06 Feb 2023 12:35 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/158135 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |