Nagy, Szabolcs (2023) A kis- és középvállalkozások társadalmi innovációs tevékenységének elméleti keretei és jó gyakorlatai. In: Marketingkaleidoszkóp 2023 : Tanulmányok a Marketing és Turizmus Intézet és partnerei kutatási eredményeiből. Miskolci Marketing Műhely . Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, pp. 42-59.
|
Text
nagyszabolcsmk2023.pdf Download (6MB) | Preview |
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD3 Labor / munkaügy > HD32 Labour economics / munkagazdaságtan |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 09 Jan 2024 09:04 |
Last Modified: | 09 Jan 2024 09:04 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/184075 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |