REAL

A kreatív munkaerőpiaci magatartásformák fejlesztésének szükségessége

Csehné Papp, Imola (2015) A kreatív munkaerőpiaci magatartásformák fejlesztésének szükségessége. Studia Mundi – Economica, 2 (3). pp. 33-43. ISSN 2415-9395

[img]
Preview
Text
Studia_Mundi_Vol_2_No_3_4_Csehné.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A tanulmány a magya r felsőoktatásban tanuló, a közeljövőben munkavállalóként megjelenő hallgatók munkaerő - piaci tájékozottságát tárja fel kérdőíves felmérés alapján. A vizsgálat ar ra a feltételezésre épült, hogy ma már a hallgatók elegendő információ birtokában, viszonylag r eális képpel, ismeretekkel rendelkeznek a magyar munkaerőpiacról, ismerik a hazai munkanélküliség jellemzőit. A vizsgálati eredmények rávilágítottak a jövendő munkavállalók kreatív munkaerő - piaci magatartásformájának fejlesztési szükségességére.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD3 Labor / munkaügy > HD31 Employment / munkaerőpiac
Depositing User: Dr. Zsigmond Gábor SZALAY
Date Deposited: 19 Aug 2016 13:32
Last Modified: 19 Aug 2016 13:32
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/38969

Actions (login required)

Edit Item Edit Item