REAL

Mennyire jártasak a pedagógusok az esélyegyenlőség pedagógiájában? Esélyegyenlőségi intézkedések és az esélyegyenlőség pedagógiájának ismerete és gyakorlata egy közoktatási intézményekben végzett pilot kutatás alapján

Thun, Éva (2011) Mennyire jártasak a pedagógusok az esélyegyenlőség pedagógiájában? Esélyegyenlőségi intézkedések és az esélyegyenlőség pedagógiájának ismerete és gyakorlata egy közoktatási intézményekben végzett pilot kutatás alapján. Iskolakultúra, 11 (12). pp. 60-71. ISSN 1215-5233

[img]
Preview
Text
EPA00011_iskolakultura_2011_12_060-071.pdf

Download (540kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
Depositing User: xAnikó xZsoldos
Date Deposited: 19 Jul 2017 13:08
Last Modified: 19 Jul 2017 13:08
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/56708

Actions (login required)

Edit Item Edit Item