Lengyel, Attila (2012) Márkázás szerepe hazánk turizmusában. rekreacio.eu, 2 (3). pp. 28-33. ISSN 2062-6436
|
Text
2012 2-3 markazas szerep.pdf Download (645kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.21486/recreation.2012.2.3.2
Abstract
A cikkben secunder kutatásokra támaszkodva bemutatom a turizmus és fejlesztésének minőségi aspektusait és a turisztikai desztináció márkafejlesztésének elméleti alapjait. Bemutatom hazánk turisztikai márkarendszerét, melyet ábrán szemléltetek. A különböző hazai és nemzetközi turisztikai adatokat grafikusan ábrázolom. Lineáris előrejelzési trendet számítottam, mely megmutatja a jövőben várható keresleti és kínálati prognózist.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | turisztikai márka, minőség a turizmusban, turisztikai trend |
Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GV Recreation Leisure / szabadidő, szórakozás |
Depositing User: | Dr. Zoltán Szatmári |
Date Deposited: | 06 Nov 2017 10:58 |
Last Modified: | 22 Mar 2019 07:45 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/67032 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |