REAL

Márkázás szerepe hazánk turizmusában

Lengyel, Attila (2012) Márkázás szerepe hazánk turizmusában. rekreacio.eu, 2 (3). pp. 28-33. ISSN 2062-6436

[img]
Preview
Text
2012 2-3 markazas szerep.pdf

Download (645kB) | Preview

Abstract

A cikkben secunder kutatásokra támaszkodva bemutatom a turizmus és fejlesztésének minőségi aspektusait és a turisztikai desztináció márkafejlesztésének elméleti alapjait. Bemutatom hazánk turisztikai márkarendszerét, melyet ábrán szemléltetek. A különböző hazai és nemzetközi turisztikai adatokat grafikusan ábrázolom. Lineáris előrejelzési trendet számítottam, mely megmutatja a jövőben várható keresleti és kínálati prognózist.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: turisztikai márka, minőség a turizmusban, turisztikai trend
Subjects: G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > G Geography (General) / Földrajz általában > G154.9-155.8 Tourism / turizmus
G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GV Recreation Leisure / szabadidő, szórakozás
Depositing User: Dr. Zoltán Szatmári
Date Deposited: 06 Nov 2017 10:58
Last Modified: 22 Mar 2019 07:45
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/67032

Actions (login required)

Edit Item Edit Item