Szűcs, Ida (2018) A pedagógusok szakmai önértékelése egy kvalitatív vizsgálat tükrében = The Teachers’ Professional Self-Assessment in the Mirror of a Qualitative Content Analysis. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 205-229. ISSN 1589-519X
|
Text
16-Zagyvane_Szucs-tanulmany-2018-02.pdf Download (854kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.17165/TP.2018.2.16
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 15 Jan 2019 14:41 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 11:42 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/90006 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |