REAL

A pedagógusok szakmai önértékelése egy kvalitatív vizsgálat tükrében = The Teachers’ Professional Self-Assessment in the Mirror of a Qualitative Content Analysis

Szűcs, Ida (2018) A pedagógusok szakmai önértékelése egy kvalitatív vizsgálat tükrében = The Teachers’ Professional Self-Assessment in the Mirror of a Qualitative Content Analysis. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (2). pp. 205-229. ISSN 1589-519X

[img]
Preview
Text
16-Zagyvane_Szucs-tanulmany-2018-02.pdf

Download (854kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 15 Jan 2019 14:41
Last Modified: 31 Mar 2023 11:42
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/90006

Actions (login required)

Edit Item Edit Item