REAL

Items where Author is "Gyarmathy, Éva"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 24.

Gyarmathy, Éva and Senior, John (2016) The Inclusion of Multiple Exceptional Gifted Students in Talent Development Programmes Interaction synthesis of both provision form and content. Gifted Educational International. pp. 1-15. ISSN 0261-4294

Gyarmathy, Éva (2016) The talent's netting way of thinking. Gifted Educational International, 32 (5). pp. 148-164. ISSN 0261-4294

Hagelkruys, Dominik and Böhm, Chritina and Motschnig, Renate and Kertzman, Seimon and Lerer, Bernard and Gyarmathy, Éva (2016) Adapting a stand-alone computerized cognitive test battery for online use e A case-study in the context of users with special needs. COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, 63. pp. 757-768. ISSN 0747-5632

Gyarmathy, Éva (2016) A tudomány és a harmadik kultúra. In: Fókuszpontok. Úton az ifjúság megismerése felé. Óbudai Egyetem, pp. 80-97.

Gyarmathy, Éva (2015) A különleges helyzetű tehetség és a tehetséggondozás szemléletváltásának szükségszerűsége. MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 70 (2). pp. 371-393. ISSN 0025-0279

Gyarmathy, Éva (2013) Atipikus hiperaktívak és a tipikus tehetségesek mítosza. Tehetség (1). pp. 11-12.

Gyarmathy, Éva (2013) Diszlexia, a tanulás/tanítás és a tudományok a digitális kultúrában : Egy tranziens korszak dilemmái. MAGYAR TUDOMÁNY. pp. 1086-1094. ISSN 0025-0325

Gyarmathy, Éva and Motschnig, Renate and Struhár, Ján and Hagelkruys, Dominic (2013) Diszlexiás fiatalok 21. századi lehetőségekkel. In: Empirikus kutatások a szakmai pedagógus képzésben. Kutatási füzetek, 10 (10). Óbudai Egyetem, Budapest, pp. 117-138. ISBN 978-963-89747-1-6

Gyarmathy, Éva (2013) Dyslexic and dissymmetric: in a labyrinth of the creative abilities and disabilities in the Literacy Project. In: Symmetry: Art and Science. Journal of the International Society for the Interdisciplinary Study of Symmetry 2013. The Hellenic Open University, Crete, pp. 134-139.

Gyarmathy, Éva (2013) The Gifted and Gifted Education in Hungary. Journal for the Education of the Gifted, 36 (1). pp. 19-43. ISSN 0162-3532

Gyarmathy, Éva (2013) Tehetség és tehetséggondozás a 21. század elején Magyarországon. Neveléstudomány Online.

Gyarmathy, Éva (2013) A tehetséggondozás változási kényszere. ISKOLAKULTÚRA (3-4). pp. 101-109. ISSN 1215-5233

Gyarmathy, Éva (2012) Egy átmeneti korszak nyűgei és dilemmái. In: Digitális_degeneráció 2.0. OFOE, Underground Kiadó, pp. 45-61.

Gyarmathy, Éva and Kucsák, Julianna (2012) A digitális bennszülöttek képességprofilja : A mérési eljárások, a linearitás és a hagyományos iskolai tanítás alkonya. ISKOLAKULTÚRA (9). pp. 43-3. ISSN 1215-5233

Gyarmathy, Éva (2011) Jankó. A Case Study of Dyslexia in Hungary. In: International Case Studies. Routledge, New York, pp. 147-162.

Gyarmathy, Éva (2011) Kreativitás és beilleszkedési zavarok. In: A kreatvitás többszempontú vizsgálata. Debreceni Egyetem, Didakt Kiadó, Debrecen, pp. 13-45. ISBN 978-615-5212-01-7

Gyarmathy, Éva (2011) A digitális kor és a sajátos nevelési igényű tehetség. Fordulópont. pp. 79-88. ISSN 1585-2474

Gyarmathy, Éva (2010) Atipikus agy és a tehetség II. - Az átütő tehetség és a tehetségvizsgálatok ma. PSZICHOLóGIA, 30 (1). pp. 31-41. ISSN 0230-0508

Torrisi, Giovanni and Gyarmathy, Éva (2010) The new disabilities of ICT. ICT for Languge Learning. International Conference.

Gyarmathy, Éva (2010) A tehetséggondozás pszichológiája. Magyar Pszichológiai Szemle. pp. 221-232. ISSN 0025-0279 (Print) 1588-2799 (Online)

Gyarmathy, Éva (2009) Atipikus agy és a tehetség I. Tehetség és a neurológia hátterű teljesítményzavarok valamint az Asperger szindróma. PSZICHOLÓGIA, 29 (4). pp. 377-390. ISSN 0230-0508

Gyarmathy, Éva (2009) Kognitív Profil Teszt. ISKOLAKULTÚRA (3-4). pp. 60-73. ISSN 1215-5233

Gyarmathy, Éva (2008) Neurológiai eredetű teljesítményzavarok. In: Az iskolai beilleszkedés problémák felismerése, prevenciója és terápiája. Kolozsvári Egyetemi Kiadó, Kolozsvár, pp. 45-56. ISBN 978-973-610-829-7

Gyarmathy, Éva and Fülöp, Márta (2008) Szocio-kulturálisan hátrányos helyzetű tehetséges gyerekek fejlődése: kognitív, személyiségbeli és környezeti akadályok = Development of the social-culturally disadvantaged gifted children: cognitive, personal and environmental impediments. Project Report. OTKA.

This list was generated on Sat Dec 10 15:34:03 2016 CET.