REAL

Items where Author is "Lehota, József"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 12.

Amberg, Nóra and Gyenge, Balázs and Lehota, József (2022) Kozmetikumvásárlók szegmentálása az üzletekben történő kozmetikumok vásárlását befolyásoló tényezők alapján = Segmentation of Cosmetics Customers based on Factors Influencing the Purchase of Cosmetics in Stores. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 15(33) (4). pp. 88-115. ISSN 0865-7823

Lehota, Zsuzsanna and Lehota, József and Lencsés, Enikő and Hegedűs, Szilárd (2022) A magyar dinnyefogyasztói magatartás jellemzői = Characteristics of the Hungarian Melon Consumption Behaviour. GAZDÁLKODÁS : AGRÁRÖKONÓMIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 66 (5). pp. 454-468. ISSN 0046-5518

Amberg, Nóra and Gyenge, Balázs and Lehota, József (2021) Kozmetikumvásárlók szegmentálása a környezet- és egészségtudatosság tényezői alapján. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (3-4). pp. 95-122. ISSN 0865-7823

Lehota, Zsuzsanna and Lehota, József and Komáromi, Nándor and Illés, B. Csaba (2020) Az élelmiszerfogyasztói információ-ellátottság, a bizalom és a fogyasztói magatartás kapcsolatrendszere. In: Menedzsment válaszok a XXI. század gazdasági és társadalmi kihívásaira. Inform Kiadó és Nyomda Kft., Budapest, pp. 201-211. ISBN 978-615-5666-43-8

Lehota, József and Fehér, Ilona (2020) Hosszú távú tésztapiaci versenyképesség. In: Menedzsment válaszok a XXI. század gazdasági és társadalmi kihívásaira. Inform Kiadó és Nyomda Kft., Budapest, pp. 107-120. ISBN 978-615-5666-43-8

Szabó, Imola and Lehota, József (2020) „Miért olyan nehéz?” Az egészséges életmódra való áttérés akadályai és a változtatás lehetőségei - szakirodalmi feldolgozás. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 13 (2). pp. 5-20. ISSN 0865-7823

Abdalrahman, Mohammed and Fehér, István and Lehota, József (2018) The Influence of Consumer Ethnocentrism on Consumer Purchase Intention of Domestic Food Products. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 11 (3-4). pp. 126-140. ISSN 0865-7823

Buda, Gabriella and Lehota, József (2017) Az internetalapú közösségi gazdálkodás formái. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 9 (2). pp. 23-46. ISSN 0865-7823

Hegyi, Adrienn and Kuti, Tünde and Kertész, Zsófia and Sebők, András and De Pelsmaeker, Sara and Gellynck, Xavier and Lehota, József (2017) Consumer behaviour at the impulse product with product defect. In: Management and Organization: Concepts, Tools and Applications. Pearson, Harlow, pp. 211-220. ISBN 978-1-78726-048-1

Hegyi, Adrienn and Kuti, Tünde and Kertész, Zsófia and Sebők, András and De Pelsmaeker, Sara and Gellynck, Xavier and Lehota, József (2015) Consumer behaviour at the impulse product with product defect. In: Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015. Management, leadership and strategy for SMEs' competitiveness. Szent István University Publishing House, Gödöllő, pp. 506-512. ISBN 978-963-269-492-4

Lehota, József and Könyves, Erika and Dunay, Anna (2015) Key factors of a successful restaurant strategy in Hungary. In: Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015. Management, leadership and strategy for SMEs' competitiveness. Szent István University Publishing House, Gödöllő, pp. 22-27. ISBN 978-963-269-492-4

Lehota, József and Komáromi, Nándor and Papp, János and Szabó, Zoltán and Tomcsányi, Péter and Túri, Zoltán (2007) Versenyképességi stratégiák és marketing stratégiai csoportok képzése a hús és borvertikumban = Competitive Strategies and Formation of Marketing Strategic Groups in Meat and Wine Sectors. Project Report. OTKA.

This list was generated on Tue Mar 19 15:04:26 2024 CET.