REAL

Items where Author is "Simon, Judit"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 3.

Dörnyei, Krisztina Rita and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann-Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0

Simon, Judit and Mandják, Tibor (2008) Az üzleti kapcsolatok értékének integrált elméleti modellje = The Integrated Theoretical Modell of Business Relationships' Value. Project Report. OTKA.

Baláti, Beáta and Iost, Norbert and Simon, Judit and Varró, András and Papp, Julius Gyula (2000) Analysis of the electrophysiological effects of ambasilide, a new antiarrhythmic agent, in canine isolated ventricular muscle and Purkinje fibers. General Pharmacology: The Vascular System, 34 (2). pp. 85-93. ISSN 0306-3623

This list was generated on Sat Aug 29 14:38:03 2015 CEST.