Weninger, Sándor (2019) Városarculati megközelítések a 21. századi magyar városok településmarketingjében. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 15 (4-6). pp. 427-436. ISSN 1786-6553
|
Text
PSZ 2019. 4-6.szam_29.pdf Download (608kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a településmarketing viszonylatában értelmezett városarculati szempontokat mutatja be a mai magyar nagy- és középvárosok adottságainak figyelembevételével. A diverz eszmetörténeti felfogások, marketingszisztémák leíró elemzése és összehasonlítása mellett a magyar városhálózat sajátosságait, ok-okozati összefüggéseit is górcső alá veszi. A tanulmány a kutatási eredményekből kapott helyzetképen túl rávilágít a jelenlegi jogszabályi környezet elméleti és gyakorlati működésének specifikumaira is.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | településmarketing, városarculat, urbanizáció, demográfia, kommunikáció |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HA Statistics / statisztika > HA1 Demography / demográfia, népesedési statisztika H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás > HM2 Social structure / társadalmi szerkezet H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás > HM4 Social processes / társadalmi folyamatok |
Depositing User: | Andrea Paár |
Date Deposited: | 09 Apr 2020 16:18 |
Last Modified: | 09 Apr 2020 16:18 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/107933 |
Actions (login required)
Edit Item |