REAL

Városarculati megközelítések a 21. századi magyar városok településmarketingjében

Weninger, Sándor (2019) Városarculati megközelítések a 21. századi magyar városok településmarketingjében. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 15 (4-6). pp. 427-436. ISSN 1786-6553

[img]
Preview
Text
PSZ 2019. 4-6.szam_29.pdf

Download (608kB) | Preview

Abstract

A tanulmány a településmarketing viszonylatában értelmezett városarculati szempontokat mutatja be a mai magyar nagy- és középvárosok adottságainak figyelembevételével. A diverz eszmetörténeti felfogások, marketingszisztémák leíró elemzése és összehasonlítása mellett a magyar városhálózat sajátosságait, ok-okozati összefüggéseit is górcső alá veszi. A tanulmány a kutatási eredményekből kapott helyzetképen túl rávilágít a jelenlegi jogszabályi környezet elméleti és gyakorlati működésének specifikumaira is.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: településmarketing, városarculat, urbanizáció, demográfia, kommunikáció
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HA Statistics / statisztika > HA1 Demography / demográfia, népesedési statisztika
H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás > HM2 Social structure / társadalmi szerkezet
H Social Sciences / társadalomtudományok > HM Sociology / társadalomkutatás > HM4 Social processes / társadalmi folyamatok
Depositing User: Andrea Paár
Date Deposited: 09 Apr 2020 16:18
Last Modified: 09 Apr 2020 16:18
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/107933

Actions (login required)

Edit Item Edit Item