Bálint, Kinga Lujza (2019) A játékosítás lehetőségei a szakgimnáziumi irodalomoktatásban = Gamification Possibilities of Literature Teaching in Vocational High Schools. GRADUS, 6 (4.). pp. 11-16. ISSN 2064-8014
|
Text
2019_4_CSC_002_Balint.pdf Download (483kB) | Preview |
Official URL: http://gradus.kefo.hu/archive/2019-4/2019_4_CSC_00...
Abstract
Előadásomban azt szeretném bemutatni, hogyan lehet az érvényben lévő szakgimnáziumi kerettantervbe a játékos tanulást-tanítást beilleszteni. Be szeretném mutatni a táblajáték-készítés folyamatát mint tanulói projektet: milyen lépésekben lehet eljutni a tervezéstől a megvalósításig, a kipróbálásig. Be szeretném mutatni ezen munkaformák iskolai értékelésének lehetőségeit. Valamint be szeretnék mutatni néhány, a tanulók által korábban már elkészített társasjátékot.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | játékosítás; Játék-nap; táblajáték; tanulói és tanári projekt |
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA76 Computer software / programozás |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 09 Jun 2020 13:52 |
Last Modified: | 09 Jun 2020 13:52 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109396 |
Actions (login required)
Edit Item |