REAL

Matematika és környezetismeret tárgyak integrálása elemi osztályokban a romániai tanterv tükrében = Integration of mathematics and environmental studies in elementary school in the light of the lesson plan in Romania

Baranyai Tünde, Klára (2018) Matematika és környezetismeret tárgyak integrálása elemi osztályokban a romániai tanterv tükrében = Integration of mathematics and environmental studies in elementary school in the light of the lesson plan in Romania. GRADUS, 5 (2). pp. 201-206. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2018_2_CSC_001_Baranyai.pdf

Download (670kB) | Preview

Abstract

Romániában az elmúlt években bevezetett új tanterv szerint a matematika tanítása az elemi osztályokban nagy változásokon ment keresztül. Az első és második osztályban a matematika tantárgyat a környezetismeret tárggyal integráltan kell tanítani. Az új tanterv alapján elkészült tankönyvek különböző módon értelmezték az integrálás fogalmát. Kutatásom célja bemutatni a matematika és környezetismeret tárgyak integrált tanításának módjait a magyar tagozat számára készült tankönyvekben, illetve apedagógusok véleményét az integrálással kapcsolatban.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: matematika tanítása, kisebbségi oktatás, tanterv, tankönyvelemzés
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 15 Jun 2020 14:20
Last Modified: 15 Jun 2020 14:20
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/109678

Actions (login required)

Edit Item Edit Item