Baranyai Tünde, Klára (2018) Matematika és környezetismeret tárgyak integrálása elemi osztályokban a romániai tanterv tükrében = Integration of mathematics and environmental studies in elementary school in the light of the lesson plan in Romania. GRADUS, 5 (2). pp. 201-206. ISSN 2064-8014
|
Text
2018_2_CSC_001_Baranyai.pdf Download (670kB) | Preview |
Abstract
Romániában az elmúlt években bevezetett új tanterv szerint a matematika tanítása az elemi osztályokban nagy változásokon ment keresztül. Az első és második osztályban a matematika tantárgyat a környezetismeret tárggyal integráltan kell tanítani. Az új tanterv alapján elkészült tankönyvek különböző módon értelmezték az integrálás fogalmát. Kutatásom célja bemutatni a matematika és környezetismeret tárgyak integrált tanításának módjait a magyar tagozat számára készült tankönyvekben, illetve apedagógusok véleményét az integrálással kapcsolatban.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | matematika tanítása, kisebbségi oktatás, tanterv, tankönyvelemzés |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 14:20 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 14:20 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109678 |
Actions (login required)
Edit Item |