Korenova, Lilla and Veress-Bágyi, Ibolya (2018) Mobil eszközök használata az egyetemi hallgatók matematika tanulásában = The usage of mobile devices in the students’ mathematics learning. GRADUS, 5 (2). pp. 220-228. ISSN 2064-8014
|
Text
2018_2_CSC_004_Korenova.pdf Download (975kB) | Preview |
Abstract
Online kérdőíves felmérésben kerestük a választ arra, hogy mit csinálnak az egyetemi hallgatók, amikor a mobil eszközeiket (okostelefon és tablet) használják. Megkérdeztük őket, hogy milyen mértékben alkalmazzák, és mennyire tartják fontosnak a mobil eszközök használatát a tanulásban, azon belül a matematika tanulásban. A kérdőívet magyar és szlovák nyelven terjesztettük. A közel 800 kitöltő, - romániai, magyarországi és szlovákiai hallgató — válaszaiból átfogó képet kaptunk az eszközhasználat tanulásba való beépítésének helyzetéről. Írásunkban bemutatjuk, hogy mennyire ismerik és használják a matematika tanulást segítő alkalmazásokat, hogy ilyen tekintetben van-e különbség a három ország hallgatói között és a jövőre nézve hogyan látják a mobil eszközök szerepét a matematika tanulásban.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | mobil eszközök, matematika tanulás, applikáció |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 15:40 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 15:40 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109681 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |