REAL

Informatikai alapozás eredményessége a Vidékfejlesztési agrármérnök (BSc) képzésben = Efficiency of teaching the 'introduction to computer applications’ course in bsc in rural development engineering

Pető, István and Klárné Barta, Éva and Pásztor, Márta Zsuzsanna (2018) Informatikai alapozás eredményessége a Vidékfejlesztési agrármérnök (BSc) képzésben = Efficiency of teaching the 'introduction to computer applications’ course in bsc in rural development engineering. GRADUS, 5 (2). pp. 326-333. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2018_2_CSC_018_Peto.pdf

Download (937kB) | Preview

Abstract

A 2017 szeptemberétől indult Vidékfejlesztési agrármérnök (BSc) képzésben az egyes egyetemek saját tantervek szerint határozták meg az informatikai alapozó tárgy(ak) oktatására fordított idő- és kreditmennyiséget. Egyetemünkön a hallgatók megfelelő előképzettségével számolva alacsony számú kontakt órában került bevezetésre az Informatika és adatbáziskezelés alapjai c. tárgy. A félév elején a képzésben részt vevő hallgatók önbevalláson alapuló ismereteit egy rövid teszttel ellenőriztük, a félév során követtük az elektronikus oktatástámogató rendszerben végzett tevékenységüket és a beszámolókon elért eredményeiket. Az Összefüggések vizsgálatával beazonosíthatók olyan jellegzetességek, — melyeken keresztül az informatikai kompetenciákban mutatkozó hiányok feltárhatóak. Az oktatási módszertan módosításával ezek a hiányok potenciálisan orvosolhatók.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: hallgatói készségek, felsőoktatási óraszámok, oktatási adatbányászat
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás
S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 15 Jun 2020 15:17
Last Modified: 15 Jun 2020 15:17
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/109698

Actions (login required)

Edit Item Edit Item