Pető, István and Klárné Barta, Éva and Pásztor, Márta Zsuzsanna (2018) Informatikai alapozás eredményessége a Vidékfejlesztési agrármérnök (BSc) képzésben = Efficiency of teaching the 'introduction to computer applications’ course in bsc in rural development engineering. GRADUS, 5 (2). pp. 326-333. ISSN 2064-8014
|
Text
2018_2_CSC_018_Peto.pdf Download (937kB) | Preview |
Abstract
A 2017 szeptemberétől indult Vidékfejlesztési agrármérnök (BSc) képzésben az egyes egyetemek saját tantervek szerint határozták meg az informatikai alapozó tárgy(ak) oktatására fordított idő- és kreditmennyiséget. Egyetemünkön a hallgatók megfelelő előképzettségével számolva alacsony számú kontakt órában került bevezetésre az Informatika és adatbáziskezelés alapjai c. tárgy. A félév elején a képzésben részt vevő hallgatók önbevalláson alapuló ismereteit egy rövid teszttel ellenőriztük, a félév során követtük az elektronikus oktatástámogató rendszerben végzett tevékenységüket és a beszámolókon elért eredményeiket. Az Összefüggések vizsgálatával beazonosíthatók olyan jellegzetességek, — melyeken keresztül az informatikai kompetenciákban mutatkozó hiányok feltárhatóak. Az oktatási módszertan módosításával ezek a hiányok potenciálisan orvosolhatók.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | hallgatói készségek, felsőoktatási óraszámok, oktatási adatbányászat |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás S Agriculture / mezőgazdaság > S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 15:17 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 15:17 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109698 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |