Horváth, Ágnes (2017) Az ifjúságsegítő képzés tudományági orientációja szakmai és képzési követelmények tükrében = The Disciplinary Orientation of the Youth Worker Training Determined By the Professional Requirements. GRADUS, 4 (1). pp. 198-204. ISSN 2064-8014
|
Text
2017_1_ART_021_Horvath.pdf Download (561kB) | Preview |
Abstract
A tanulmány az ifjúságsegítő felsőfokú szakképzés, majd a Szociális és ifjúsági munka felsőoktatási szakképzés tartalmi elemeit vizsgálja a szakmai és vizsgakövetelmények, illetve e képzési és kimeneti követelmények tükrében. Feltételezi és igazolja, hogy az ifjúsági szakma többirányú tudományági kötődése, útkeresése a képzési struktúra hangsúlyainak változásaiban is megfigyelhető, sajátosan végigjárva a közművelődés - pedagógia — szociális munka — közösségi művelődés kapcsolódási pontjait.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | tudományág; képzési terület; szakképzés; szakmai követelmény |
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 19 Jun 2020 08:35 |
Last Modified: | 19 Jun 2020 08:35 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109964 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |