Pap-Szigeti, Róbert (2017) A programozási készségek vizsgálata középiskolában és a felsőoktatásban = Analysis of Programming Skills in Secondary Schools and Colleges. GRADUS, 4 (1). pp. 216-222. ISSN 2064-8014
|
Text
2017_1_ART_023_Pap-Szigeti.pdf Download (437kB) | Preview |
Official URL: http://gradus.kefo.hu/archive/2017-1/2017_1_ART_02...
Abstract
A tanulmányban a strukturált programozás során alkalmazott ismeretek és készségek azonosítására teszünk kísérletet, majd a feltárt összetevők fejlettségének értékelési lehetőségeit mutatjuk be. A szakirodalmi tanulmány és a tervezett mérőeszközök egy nagyobb vizsgálat első lépéseit jelentik. Ebben a vizsgálatban az emelt szintű érettségi vizsgán elvárt programozási tudás fejlettségét befolyásoló ismeretek, készségek és motívumok rendszerének vizsgálatát tűztük ki célul.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Készségrendszerek, Programozási készségek, Strukturált programozás; System of skills, Programming skills, Structured programming |
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA76 Computer software / programozás |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 19 Jun 2020 09:45 |
Last Modified: | 19 Jun 2020 09:45 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/109966 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |