REAL

A programozási készségek vizsgálata középiskolában és a felsőoktatásban = Analysis of Programming Skills in Secondary Schools and Colleges

Pap-Szigeti, Róbert (2017) A programozási készségek vizsgálata középiskolában és a felsőoktatásban = Analysis of Programming Skills in Secondary Schools and Colleges. GRADUS, 4 (1). pp. 216-222. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2017_1_ART_023_Pap-Szigeti.pdf

Download (437kB) | Preview

Abstract

A tanulmányban a strukturált programozás során alkalmazott ismeretek és készségek azonosítására teszünk kísérletet, majd a feltárt összetevők fejlettségének értékelési lehetőségeit mutatjuk be. A szakirodalmi tanulmány és a tervezett mérőeszközök egy nagyobb vizsgálat első lépéseit jelentik. Ebben a vizsgálatban az emelt szintű érettségi vizsgán elvárt programozási tudás fejlettségét befolyásoló ismeretek, készségek és motívumok rendszerének vizsgálatát tűztük ki célul.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Készségrendszerek, Programozási készségek, Strukturált programozás; System of skills, Programming skills, Structured programming
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás
Q Science / természettudomány > QA Mathematics / matematika > QA76 Computer software / programozás
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 19 Jun 2020 09:45
Last Modified: 19 Jun 2020 09:45
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/109966

Actions (login required)

Edit Item Edit Item