REAL

Vásárlásösztönző rendezvénnyel szembeni üzletvezetői elvárások és elégedettség feltáró kutatása = Exploratory Research of Shop Managers’ Satisfaction and Expectations of A Sales Promotion Event

Földi, Kata (2016) Vásárlásösztönző rendezvénnyel szembeni üzletvezetői elvárások és elégedettség feltáró kutatása = Exploratory Research of Shop Managers’ Satisfaction and Expectations of A Sales Promotion Event. GRADUS, 3 (2). pp. 239-244. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2016_2_ECO_006_Foldi.pdf

Download (729kB) | Preview

Abstract

Témaként az egyik magyar élelmiszer kiskereskedelmi üzletlánc konkrét vásárlásösztönző rendezvényével kapcsolatos elégedettség és elvárás kutatását választottam. Megközelítésem több szempontból sajátos. Egyrészt térbeli fókuszában, mivel Kelet-Magyarországon alacsonyabb a vásárlóerő, másrészt célcsoportjában karakterisztikus, mivel mind tudományos kutatók, mind piackutató intézeti kutatások vásárlói célcsoport orientáltan folytatnak vásárlásösztönző kutatásokat.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Vásárlásösztönzési rendezvény, Feltáró kutatás, Elvárás és elégedettség vizsgálat, Élelmiszer kiskereskedelem, Kelet-Magyarország
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD1 Industries / ipar > HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
H Social Sciences / társadalomtudományok > HF Commerce / kereskedelem > HF1 Inland trade / belkereskedelem
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 24 Jun 2020 14:29
Last Modified: 24 Jun 2020 14:29
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/110193

Actions (login required)

Edit Item Edit Item