Nagyné Hegedűs, Anita (2016) 5-8. osztályos tanulók mindennapi kihívásai az énhatékonyság tükrében = Everyday challenges of 5-8. Grade students in the light of self-efficacy. GRADUS, 3 (1). pp. 148-155. ISSN 2064-8014
|
Text
2016_1_ART_011_Nagyne.pdf Download (747kB) | Preview |
Official URL: http://gradus.kefo.hu/archive/2016-1/2016_1_ART_01...
Abstract
A korai serdülőkorba lépés számos új kihívást tartogat a fiatalok számára. Az énhatékonysággal kapcsolatos szakirodalmak tanulmányozása igazolja, hogy e korosztály pontosabb megismerésében fontos tényezőnek tekinthető e terület vizsgálata. Jelen elemzés 180 általános iskolai, felső tagozatos tanuló válaszai alapján készült. A kapott eredmények osztályonkénti —— eloszlás mentén történt elemzése életkorspecifikus kihívásokat tükröz.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Általános iskola, Énhatékonyság, Korai serdülőkor |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan > BF06 Psychology of adolescence / serdülő kor pszichol. L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Zoltán Subecz |
Date Deposited: | 24 Jun 2020 15:15 |
Last Modified: | 24 Jun 2020 15:15 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/110293 |
Actions (login required)
Edit Item |