REAL

5-8. osztályos tanulók mindennapi kihívásai az énhatékonyság tükrében = Everyday challenges of 5-8. Grade students in the light of self-efficacy

Nagyné Hegedűs, Anita (2016) 5-8. osztályos tanulók mindennapi kihívásai az énhatékonyság tükrében = Everyday challenges of 5-8. Grade students in the light of self-efficacy. GRADUS, 3 (1). pp. 148-155. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2016_1_ART_011_Nagyne.pdf

Download (747kB) | Preview

Abstract

A korai serdülőkorba lépés számos új kihívást tartogat a fiatalok számára. Az énhatékonysággal kapcsolatos szakirodalmak tanulmányozása igazolja, hogy e korosztály pontosabb megismerésében fontos tényezőnek tekinthető e terület vizsgálata. Jelen elemzés 180 általános iskolai, felső tagozatos tanuló válaszai alapján készült. A kapott eredmények osztályonkénti —— eloszlás mentén történt elemzése életkorspecifikus kihívásokat tükröz.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Általános iskola, Énhatékonyság, Korai serdülőkor
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan > BF06 Psychology of adolescence / serdülő kor pszichol.
L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
Depositing User: Zoltán Subecz
Date Deposited: 24 Jun 2020 15:15
Last Modified: 24 Jun 2020 15:15
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/110293

Actions (login required)

Edit Item Edit Item