Tóthné Parázsó, Lenke and Lengyelné Molnár, Tünde and Stóka, György (2020) Online tanulási környezettel támogatott pedagógustovábbképzési programok hatékonysága. In: XXXIII DIDMATTECH 2020. EÖTVÖS LORÁND UNIVERSITY (ELTE). (In Press)
|
Text
TPL_LMT_SGZ_template-didmattech-2020-paper_2020_julius.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A digitális oktatás területén 2020 tavaszán kialakult helyzet rávilágított az online képzések elengedhetetlen voltára. Milyen kritériumokkal kell rendelkeznie egy online képzésnek? Melyek azok a szempontok, amelyek az elméleten túl a gyakorlat oldaláról is támogatják az ismeret elsajátás folyamatát? Az Eszterházy Károly Egyetem kutatócsoportja, az EFOP 3.2.15 pályázat keretében végzett kutatás során, az online tanulási környezettel támogatott továbbképzésben résztvevő pedagógusok tanulási tevékenységének hatékonyságát vizsgálta. A vizsgálat központjában a pedagógusok digitális eszközhasználattal összefüggő gondolkodása, valamint gyakorlata állt, és vizsgáltuk mennyire hatékony az egyetem által kínált online tanulási környezettel támogatott pedagógustovábbképzési program.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | digitalis oktatás, pedagógus továbbképzés, hatékonyságvizsgálat |
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
Depositing User: | Tünde Lengyelné dr. Molnár |
Date Deposited: | 28 Sep 2020 14:33 |
Last Modified: | 28 Sep 2020 14:33 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/115211 |
Actions (login required)
Edit Item |