REAL

Online tanulási környezettel támogatott pedagógustovábbképzési programok hatékonysága

Tóthné Parázsó, Lenke and Lengyelné Molnár, Tünde and Stóka, György (2020) Online tanulási környezettel támogatott pedagógustovábbképzési programok hatékonysága. In: XXXIII DIDMATTECH 2020. EÖTVÖS LORÁND UNIVERSITY (ELTE). (In Press)

[img]
Preview
Text
TPL_LMT_SGZ_template-didmattech-2020-paper_2020_julius.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A digitális oktatás területén 2020 tavaszán kialakult helyzet rávilágított az online képzések elengedhetetlen voltára. Milyen kritériumokkal kell rendelkeznie egy online képzésnek? Melyek azok a szempontok, amelyek az elméleten túl a gyakorlat oldaláról is támogatják az ismeret elsajátás folyamatát? Az Eszterházy Károly Egyetem kutatócsoportja, az EFOP 3.2.15 pályázat keretében végzett kutatás során, az online tanulási környezettel támogatott továbbképzésben résztvevő pedagógusok tanulási tevékenységének hatékonyságát vizsgálta. A vizsgálat központjában a pedagógusok digitális eszközhasználattal összefüggő gondolkodása, valamint gyakorlata állt, és vizsgáltuk mennyire hatékony az egyetem által kínált online tanulási környezettel támogatott pedagógustovábbképzési program.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: digitalis oktatás, pedagógus továbbképzés, hatékonyságvizsgálat
Subjects: L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás
Depositing User: Tünde Lengyelné dr. Molnár
Date Deposited: 28 Sep 2020 14:33
Last Modified: 28 Sep 2020 14:33
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/115211

Actions (login required)

Edit Item Edit Item