Farkas, Attila Márton and Kékesi, Balázs and Técsi, Judit (2013) Kognitív reklámanalízis: Reklámok kommunikációs hatásának elemzésére létrehozott, kognitív nyelvészet alapú módszertan bemutatása. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 13 (1). pp. 31-65. ISSN 1587-8694
|
Text
FAM-Kekesi-Tecsi_Kognitivreklamanalizis.pdf Download (1MB) | Preview |
|
|
Text
inftars.XIII.2013.1.3.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (5MB) | Preview |
Abstract
Tanulmányunkban egy kognitív nyelvészet alapú, kommunikációs hatást elemző mód-szert mutatunk be. Először röviden összefoglaljuk a kognitív nyelvészet azon elméleteit, melyek tanulmányunk szempontjából a legfontosabbak. Utána elméletben bemutatjuk azt a módszertant, amit reklámok kommunikációs hatásának elemzésére dolgoztunk ki, a kognitív nyelvészet elméleteinek segítségével, majd a módszertan alkalmazását részletesen bemutatjuk egy televíziós reklám elemzésén keresztül.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications > HE2 Communications / hírközlés |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 19 Apr 2021 17:27 |
Last Modified: | 08 Sep 2022 10:40 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/124026 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |