Szabó, László András (2018) Konstruktivizmus és digitalizáció. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (4). pp. 123-132. ISSN 1589-519X
  | 
            
              
Text
 12-Szabo_Laszlo_Andras-hallg_2018-4.pdf Download (505kB) | Preview  | 
          
Abstract
Hiszem, hogy a digitális közoktatás nem egy omnipotens csodaszer, viszont annál is inkább kívánatos és elérendő cél. Egy új pedagógiai út, amelynek rengeteg előnye van, de ugyanakkor sok (új) kátyúval is bír. Számomra a radikális konstruktivizmus kínált ezekre ésszerű magyarázatokat. Írásom a tapasztalataim tükrében kívánja bemutatni szemléletmódjának fő vonásait, továbbá az általam vélt kölcsönhatás- és kapcsolatrendszerét a digitalizáció felé tartó közoktatással. Célom képekkel, történetekkel és analógiákkal a terület szemléletessé tétele, megismerésének segítése. Írásomat a címadó témához kapcsolódó kutatásom bemutatásával zárom, amely az Emberi Erőforrások Minisztériuma ÚNKP-17-1 kódszámú Új Nemzeti Kiválóság Programjának támogatásával készült.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában T Technology / alkalmazott, műszaki tudományok > T2 Technology (General) / műszaki tudományok általában  | 
        
| Depositing User: | Andrea Tankó | 
| Date Deposited: | 15 Jul 2021 09:29 | 
| Last Modified: | 15 Jul 2021 09:29 | 
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/127517 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Edit Item | 




