Némethné Tóth, Orsolya (2018) Tanító szakos hallgatók pályakövetéses vizsgálata az ELTE SEK hallgatói körében. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 139-148. ISSN 1589-519X
|
Text
14-Nemethne_Toth-tanulmany-TP-2018-1.pdf Download (446kB) | Preview |
Abstract
Kutatásunkban elsősorban arra a kérdésre keressük a választ, hogy végzettjeink milyen arányban tudnak elhelyezkedni a munkaerőpiacon. Természetesen több, más témakört is érintünk a kérdőíves vizsgálat során. A kutatás módszere a társadalomtudományokból átvett módszer, a lekérdezés írásbeli formája, a kérdőíves módszer, online formában (nyílt és zárt kérdések, illetve a Likert-skála alkalmazása). Kérdőívünk kérdései, megállapításai a következő témakörök köré csoportosíthatók: általános kérdések, tanulmányokra vonatkozó kérdések (érettségi, egyéb képzés, főiskolai tanulmányok), esetleges külföldi tervek, elhelyezkedés, munka (fő, mellék-), kapcsolat az anyaintézménnyel, elégedettség mérése, a szakma presztízse. A válaszokból gyakoriságot számítunk.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD3 Labor / munkaügy L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 16 Jul 2021 05:55 |
Last Modified: | 16 Jul 2021 05:55 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/127573 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |