Simonyi, Sándor Rajmond (2021) A földrajzoktatás jelenléti és online formáinak tapasztalatai. OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, 3 (2). pp. 89-104. ISSN 2676-8771
|
Text
OxIPO_2021_2_089_Simonyi.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
A jelenlegi kutatás fókuszában a kiválasztott közoktatási intézmények infrastrukturális felszereltségének vizsgálata állt, ezen belül is a digitális eszközökkel való ellátottság. A kutatás a Covid-19 járvány előtt kezdődött el, majd az első eredmények alapján egy újabb digitális kérdőív elkészítésére került sor a megváltozott oktatási környezet módszertani változásait kutatva. Kíváncsiak voltunk a tanároknak a tantermen kívüli (online) oktatásról alkotott véleményére. Olyan kérdésekre kerestük a választ, hogy készen áll-e a magyar közoktatás az online tanításra? Milyen előnyeit és hátrányait látják az „újfajta” tanítási környezetnek? A kitöltő pedagógusok 75%-a úgy vélekedett, hogy Magyarországon az elkövetkezendő 5-10 évben lesz teljesen, problémamentesen kivitelezhető a virtuális osztályterem, a zökkenőmentes digitális oktatás minden iskolatípus számára.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | oktatási módszerek, digitális oktatás, infrastruktúra, oktatás helyzete hatékonysága |
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 21 Sep 2021 06:28 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 07:57 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/129939 |
Actions (login required)
Edit Item |