Lukács J, Ágnes and Takács, Johanna and Kitzinger, István and Soósné Kiss, Zsuzsanna and Kapitány-Fövény, Máté and Szabó, Gábor and Falus, András and Feith, Helga Judit (2021) Iskolai cyberbullying-intervenció rövid- és hosszútávú eredményessége a segítségkérés és a programmal való elégedettség dimenziójában – A TANTUdSZ ifjúsági egészségnevelési program tapasztalatai általános iskolások körében. ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE (71). pp. 37-55. ISSN 1215-1807 (print); 1788-2400 (online)
|
Text
Letal.pdf Download (2MB) | Preview |
Official URL: http://upszonline.hu/resources/volumes/71/issues/0...
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata |
Depositing User: | Dr. Máté Kapitány-Fövény |
Date Deposited: | 29 Sep 2021 04:49 |
Last Modified: | 29 Sep 2021 04:49 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/131394 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |