Jenes, Barbara (2021) Kecskemét versenytársai – online kommunikáció a városmárkázásban = Competitors of Kecskemét – Competitive Analysis of the Online Communication in City Branding. GRADUS, 8 (4). pp. 38-45. ISSN 2064-8014
|
Text
2021_4_TGT_005_Jenes.pdf Download (279kB) | Preview |
Abstract
A megfelelő városkommunikáció kialakítása a városmárkázás és -marketing egyik elengedhetetlen eszköze. Ennek tudatos tervezése és a versenytársak kommunikációjának elemzése a hatásos jelenlét alapja. Jelen cikk bemutatja a terület hátterét, majd javaslatokat tesz Kecskemét városa számára a konkrét esetek, versenytárs gyakorlatok alapján. = Developing proper city communication is an essential tool in city branding and marketing. Consciously planning this and analyzing the communications of competitors is the foundation of an effective presence. This article presents the background of the area, and then makes suggestions for the city of Kecskemét based on the specific cases and competitors’ practices.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | A 2022. január 20-án archivált verzió cseréjére került sor 2023. április 1-jén, mert a szerkesztőség javított az irodalomjegyzékben |
Uncontrolled Keywords: | városmarketing, városmárkázás, helymárkázás, versenytárselemzés, városkommunikáció, city marketing, city branding, place branding, competitive analysis, city communication |
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés > HE2 Communications / hírközlés J Political Science / politológia > JS Local government Municipal government / helyi, települési önkormányzat |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 20 Jan 2022 14:12 |
Last Modified: | 01 Apr 2023 10:10 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/136303 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |