REAL

Kecskemét versenytársai – online kommunikáció a városmárkázásban = Competitors of Kecskemét – Competitive Analysis of the Online Communication in City Branding

Jenes, Barbara (2021) Kecskemét versenytársai – online kommunikáció a városmárkázásban = Competitors of Kecskemét – Competitive Analysis of the Online Communication in City Branding. GRADUS, 8 (4). pp. 38-45. ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2021_4_TGT_005_Jenes.pdf

Download (279kB) | Preview

Abstract

A megfelelő városkommunikáció kialakítása a városmárkázás és -marketing egyik elengedhetetlen eszköze. Ennek tudatos tervezése és a versenytársak kommunikációjának elemzése a hatásos jelenlét alapja. Jelen cikk bemutatja a terület hátterét, majd javaslatokat tesz Kecskemét városa számára a konkrét esetek, versenytárs gyakorlatok alapján. = Developing proper city communication is an essential tool in city branding and marketing. Consciously planning this and analyzing the communications of competitors is the foundation of an effective presence. This article presents the background of the area, and then makes suggestions for the city of Kecskemét based on the specific cases and competitors’ practices.

Item Type: Article
Additional Information: A 2022. január 20-án archivált verzió cseréjére került sor 2023. április 1-jén, mert a szerkesztőség javított az irodalomjegyzékben
Uncontrolled Keywords: városmarketing, városmárkázás, helymárkázás, versenytárselemzés, városkommunikáció, city marketing, city branding, place branding, competitive analysis, city communication
Subjects: H Social Sciences / társadalomtudományok > HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés > HE2 Communications / hírközlés
J Political Science / politológia > JS Local government Municipal government / helyi, települési önkormányzat
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: MTMT SWORD
Date Deposited: 20 Jan 2022 14:12
Last Modified: 01 Apr 2023 10:10
URI: http://real.mtak.hu/id/eprint/136303

Actions (login required)

Edit Item Edit Item