Gősi, Zsuzsanna and Kassay, Lili (2022) Az online oktatás nehézségei a sportszervező képzésen. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 20 (1-2). pp. 71-79. ISSN 1589-519X
|
Text
07-TP-2002-1-2-Gosy-Kassay-article-71-79.pdf Download (505kB) | Preview |
Abstract
A pandémia az elmúlt két évben átalakította az élet szinte minden területét. A változások az oktatási szektort is jelentős mértékben érintették. Az alap-, közép- és felsőoktatásban az első járványhullámot követően részben hasonló, részben eltérő intézkedéseket vezettek be. Az egyetemek számos platformot használtak a pandémiát megelőzően is. Ennek ellenére az órák kötelező online térbe terelése kihívás elé állította a hallgatókat és az oktatókat egyaránt. Az ELTE sportszervező képzésén az elméleti órákat online szinkron és aszinkron formában valósították meg. A hallgatók mindkét formának számos hátrányát és előnyét is látták. Összességében az online szinkron órákat a tanulás szempontjából hatékonyabbnak tartották.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 07 Dec 2022 16:00 |
Last Modified: | 07 Dec 2022 16:00 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/154382 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |