Strédl, Terézia (2022) Az inkluzív pedagógia múltja és jelene. POLYMATHEIA : MŰVELŐDÉS- ÉS NEVELÉSTÖRTÉNETI FOLYÓIRAT, 19 (1-2). pp. 168-185. ISSN 2732-2092 (nyomtatott); 2732-2521 (elektronikus)
|
Text
pdf_84.pdf Download (294kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.51455/Polymatheia.2022.1-2.10
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB2300 Higher Education / felsőoktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 08 Dec 2022 16:27 |
Last Modified: | 08 Dec 2022 16:27 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/154626 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |