Fajt, Balázs (2022) Hungarian Secondary School EFL Teachers’ Perceptions of Their Students’ Individual Differences: A Validation Study. PORTA LINGUA : CIKKEK, TANULMÁNYOK A HAZAI SZAKNYELVOKTATÁSRÓL (2). pp. 93-100. ISSN 2064-3381
|
Text
PL2022_2_Fajt_93-100.pdf Download (537kB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.48040/PL.2022.2.9
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 14 Dec 2022 11:10 |
Last Modified: | 14 Dec 2022 11:10 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/154915 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |