Kovács, Tibor Attila (2023) Új nézőpontok az anyanyelvi nevelés „hallgatói műhelyében”. Beszámoló a 36. OTDK Tanulás- és Tanításmódszertani – Tudástechnológiai Szekciójában a Magyar nyelv és irodalom pedagógiája tagozat munkájáról. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 16 (2). pp. 103-107. ISSN 2060-0623
![]() |
Text
Anyp_XVI_2023_2_10.pdf - Published Version Restricted to Repository staff only Download (263kB) |
Abstract
A tudományos diákköri mozgalom a felsőoktatás legátfogóbb tehetséggondozási formája. Mindennek legrangosabb hallgatói tudományos seregszemléje a kétévente megrendezett OTDK, ahol több mint 5000 tehetséges hallgató mutathatja be pályamunkáját 16 szekcióban. Idén a Pécsi Tudományegyetem Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztése Kara adott otthont 2023. április 25–27. között a 36. OTDK Tanulás- és Tanításmódszertani, Tudástechnológiai szekciójának. A szekszárdi tudományos találkozón közel 180 hallgató ismertette kutatásait a kialakított 30 tagozat keretében. A Magyar nyelv és irodalom pedagógiája tagozaton hat dolgozat bemutatását tekinthették meg a résztvevők. Az előadások ismertetésére április 26-án délután került sor.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
Depositing User: | Zsófia Zádori |
Date Deposited: | 27 Sep 2023 13:17 |
Last Modified: | 27 Sep 2023 13:17 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/175326 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |