Nagy, Szabolcs (2023) A kis- és középvállalkozások társadalmi innovációs tevékenységének elméleti keretei és jó gyakorlatai. In: Marketingkaleidoszkóp 2023 : Tanulmányok a Marketing és Turizmus Intézet és partnerei kutatási eredményeiből. Miskolci Marketing Műhely . Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, pp. 42-59.
|
Text
nagyszabolcsmk2023.pdf Download (6MB) | Preview |
| Item Type: | Book Section |
|---|---|
| Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD3 Labor / munkaügy > HD32 Labour economics / munkagazdaságtan |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 09 Jan 2024 09:04 |
| Last Modified: | 09 Jan 2024 09:04 |
| URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/184075 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




