Gulyás, Péter (2014) A turisztikai kapcsolatok fejlődése a gazdasági válság idején a Dél-Alföld régió és Szerbia példáján. In: Polarizáció - függőség - krízis: Eltérő térbeli válaszok, 2013. november, Békéscsaba.
|
Text
gulyas_turisztikai_2014.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (662kB) | Preview |
Abstract
A gazdasági válság kezdete óta a turizmusban egyre inkább előtérbe kerülnek a közeli küldő piacok. Így történt ez a Dél-Alföld régió esetén is, a szomszédos Szerbia vonatkozásában. A térség turisztikai szereplői mindinkább felismerték, hogy egyre fontosabb küldő piaccá válhatnak a délszláv államok, kiemelten pedig Szerbia, ahol az évtizedekkel korábbi szoros kapcsolatok révén még mindig pozitív Délkelet-Magyarország megítélése. A Szerbiában végzett marketingmunka megalapozása a szakmai partnerek közötti kapcsolati háló újraélesztésével indult, majd konkrét marketingakciók megvalósításával folytatódott, s ezek hatására a harmadik legfontosabb küldő piaccá vált Szerbia. Látható tehát,hogy kellő kreativitással és elszántsággal a turizmus terén a válság idején is lehetséges eredményeket elérni.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Lecture) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | turizmus; turisztikai kapcsolatok; Dél-Alföld; válság; Szerbia |
Subjects: | G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás > GF Human ecology. Anthropogeography / gazdasági-társadalmi földrajz > GF1 Settlement geography / településföldrajz |
Depositing User: | György Váradi |
Date Deposited: | 15 Dec 2014 14:01 |
Last Modified: | 15 Dec 2014 14:01 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/19425 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |