Oláh, Frida (2018) A spontán beszéd fejlesztése az interaktív tábla segítségével = The development of spontaneous speech with the help of an interactive whiteboard. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 11 (3). pp. 50-65. ISSN 2060-0623
| 
              
Text
 Anyp_XI_2018_3_4.pdf - Published Version Restricted to Repository staff only Download (921kB)  | 
          
Abstract
Napjainkban egyre népszerűbb az IKT használata az oktatásban, ami nem meglepő, hiszen ezek az eszközök a mindennapokban is nagy szerepet játszanak. A világban tapasztalt változások hatással vannak a tanulókra is, ezért pedagógusként érdemes megfontolni az új eszközök és módszerek használatát. A tanulmány bemutatja, miért, hogyan és mire érdemes használni az IKT-t az iskolában, továbbá általános iskolásoknak szánt, interaktív táblára, valamint a diákok saját eszközeire tervezett feladatokat ismertet. Ezek a feladatok észrevétlenül segítik a tanulók spontán beszédfejlődését, miközben a magyar nyelv és irodalom tárgy tananyagát is magukban foglalják. Emellett könnyen beilleszthetők a mindennapi pedagógiai gyakorlatba, és többségük a kooperációs készséget is fejleszti. Motiváló hatásuk sem elhanyagolandó, hiszen a tanulók szívesebben dolgoznak azokon az órákon, amelyeken IKT-eszközöket használhatnak.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet  | 
        
| Depositing User: | Zsófia Zádori | 
| Date Deposited: | 26 Jun 2024 10:55 | 
| Last Modified: | 26 Jun 2024 10:55 | 
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/198796 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Edit Item | 




