REAL

A kritikus kognitív készségek fejlettségének vizsgálata első osztályos tanulók körében

Medovarszki, István (2024) A kritikus kognitív készségek fejlettségének vizsgálata első osztályos tanulók körében. Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio paedagogica, 45. pp. 99-122. ISSN 26309742

[img]
Preview
Text
3_1_Medovarszki István.pdf - Published Version

Download (2MB) | Preview

Abstract

A pedagógiai diagnosztika gyakran olyan kontextusban jelenik meg, mint a deficittel rendelkező tanulók nehézségeinek feltárásával foglalkozó szegmense a nevelés- és oktatáselméletnek (Vargáné, 2009; Fazekasné Fenyvesi, 2016). Azonban úgy véljük, hogy az általános iskolai tanulmányaikat megkezdő tanulók komplex képességmérése és az eredmények alapos kiértékelése számos olyan hasznos információt szolgáltat a pedagógusok számára, melyhez nem jutnának hozzá csupán a tanulók megfigyelése, a szülők kikérdezése vagy egy anamnézis felvétele útján.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás > BF Psychology / lélektan > BF13 Memory and learning / emlékezet, tanulás
L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Depositing User: Tibor Gál
Date Deposited: 05 Jul 2024 08:27
Last Modified: 05 Jul 2024 08:27
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/199335

Actions (login required)

Edit Item Edit Item