Schüttler, Vera (2021) Történelem munkafüzetek tanulásban akadályozott általános iskolai tanulók számára – Egy szakmai innováció története. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 12 (3). ISSN 2061-6260
|
Text
12_02_06_Schuttler.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (284kB) | Preview |
Abstract
Jelen írásomban a 2015 és 2020 közötti innovátor mesterprogramom keretében megvalósított taneszközfejlesztő tevékenységem eredményeit és a fejlesztés folyamatát szeretném röviden bemutatni. A fejlesztő tevékenység középpontjában 5–8. évfolyamos tanulásban akadályozott tanulók számára a kerettanterven alapuló, a helyi pedagógiai programhoz illeszkedő, differenciálást segítő történelem munkafüzetek kidolgozása, kipróbálása állt. A bemutatni kívánt tananyagfejlesztést egyszerű, hétköznapi okok indították el: volt egy csoportom, amelynek tanulóival teljesen esélytelen lett volna a rendelkezésre álló tankönyvekkel és a bevett módszerekkel érdemi munkát végeznem.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 05 Nov 2024 10:14 |
Last Modified: | 05 Nov 2024 10:14 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/208617 |
Actions (login required)
Edit Item |