REAL

Történelem munkafüzetek tanulásban akadályozott általános iskolai tanulók számára – Egy szakmai innováció története

Schüttler, Vera (2021) Történelem munkafüzetek tanulásban akadályozott általános iskolai tanulók számára – Egy szakmai innováció története. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 12 (3). ISSN 2061-6260

[img]
Preview
Text
12_02_06_Schuttler.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (284kB) | Preview

Abstract

Jelen írásomban a 2015 és 2020 közötti innovátor mesterprogramom keretében megvalósított taneszközfejlesztő tevékenységem eredményeit és a fejlesztés folyamatát szeretném röviden bemutatni. A fejlesztő tevékenység középpontjában 5–8. évfolyamos tanulásban akadályozott tanulók számára a kerettanterven alapuló, a helyi pedagógiai programhoz illeszkedő, differenciálást segítő történelem munkafüzetek kidolgozása, kipróbálása állt. A bemutatni kívánt tananyagfejlesztést egyszerű, hétköznapi okok indították el: volt egy csoportom, amelynek tanulóival teljesen esélytelen lett volna a rendelkezésre álló tankönyvekkel és a bevett módszerekkel érdemi munkát végeznem.

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: Zsolt Baráth
Date Deposited: 05 Nov 2024 10:14
Last Modified: 05 Nov 2024 10:14
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/208617

Actions (login required)

Edit Item Edit Item