Petrilla Gara, Attila (2015) „Mesés” történelem? A történelem mitizálása és sematizálása, valamint ennek hatása a tanulói motivációra. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 6 (1-2). ISSN 2061-6260
|
Text
06_01_03_Petrilla.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (622kB) | Preview |
Abstract
Jelen tanulmányban arra a kérdésre keresi a választ szerző, hogy milyen módon motiválhatóak a tanulók a történelem tárggyal kapcsolatban, milyen új megközelítést alkalmazhatunk, hogy e tekintetben pozitív attitűdöt alakítsunk ki. Azonban, ha a téma a tantárgy és a diákok kapcsolata, a szigorúan vett elemzés előtt nagy kört kell bejárni; mindenképp érdemes definiálnunk, mi is (illetve mi nem) a történelem, mi tartozik, és mi nem tartozik vizsgálati körébe, illetve mire képes és alkalmas – mire pedig nem.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | D History General and Old World / történelem > D0 History (General) / történelem általában L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 08 Nov 2024 10:26 |
Last Modified: | 08 Nov 2024 10:26 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/209035 |
Actions (login required)
Edit Item |