Kojanitz, László (2011) A forrásfeldolgozástól a kutatásalapú tanulásig. TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 2 (4). ISSN 2061-6260
|
Text
02_04_05_Kojanitz.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (499kB) | Preview |
Abstract
A kutatásalapú tanulás célja egy olyan hatékony tanulási környezet kialakítása, amelyben a diákok a forrásokból szerzett információkra alapozva fokról fokra maguk építik fel a tudásukat egy-egy fontos történelmi kérdéssel kapcsolatban. A forráselemzés azonban még nem jelent kutatásalapú tanulást. Ehhez a tanítási és tanulási módhoz az is hozzátartozik, hogy a diákok megkapják azokat a segítségeket, amelyek az önálló munkát valóban színvonalassá és eredményessé tehetik. Hogy a források feldolgozása milyen feltételek mellett válhat kutatásalapú tanulássá? Ezt szeretnénk bemutatni és példákkal illusztrálni.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | D History General and Old World / történelem > D0 History (General) / történelem általában L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 11 Nov 2024 12:07 |
Last Modified: | 11 Nov 2024 12:07 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/209249 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |