Dévényi, Anna (2011) Együtt-tanulás és együtt-tanítás a történelemtanár-képzésben (Egy kezdő kooperáló botladozásainak tanulságai). TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 2 (4). ISSN 2061-6260
|
Text
02_04_06_Devenyi.pdf Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike. Download (501kB) | Preview |
Abstract
A következőkben egy egyetemi kurzus bemutatására kerül sor, melyben annak oktatója kísérletet tett a kooperatív tanulásszervezés adaptálására. Az írás tehát több tanulási folyamattal is foglalkozik párhuzamosan. Egyrészt bemutatja a hallgatók tanulásának folyamatát, a kurzus menetét, céljait és azok megvalósulását. Másrészt azt vizsgálja, hogyan tanulta (tanulja) meg az oktató a kooperatív struktúrák helyes alkalmazását, illetve azt, hogy hogyan építsen egy kurzust (lehetőleg minden részletében) a kooperatív alapelvekre, milyen nehézségekbe ütközik, milyen hibákat követ el és hogyan igyekszik korrigálni mindezeket.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | D History General and Old World / történelem > D0 History (General) / történelem általában L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Zsolt Baráth |
Date Deposited: | 11 Nov 2024 12:12 |
Last Modified: | 11 Nov 2024 12:12 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/209250 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |