Lázár, Edit (2023) Informatika és világ felsőoktatási alapozó tárgy oktatás-módszertani problémái az angol nyelvű képzésben. GRADUS, 10 (2). ISSN 2064-8014
|
Text
2023_2_CSC_022_Lazar.pdf - Published Version Download (491kB) | Preview |
Abstract
Kutatásaim során a Bruner-i reprezentációs síkok összekapcsolódását és meglétét vizsgálom az általam oktatott hallgatóknál. 2017-től veszek részt a BGE PSZK Informatika és Világ (INFV) nevű alapozó informatikai tárgy angol nyelvű oktatásában. A 2022/23. 1. félévi kötelező beadandók projektmunkában készültek. A hallgatók közül a külföldieket vizsgálom. Egy általam „projektumunka kezdeménynek” röviden pmk-nak nevezett feladat részeinek megoldási tapasztalatait írom le. Megmutatom, hogy ez mennyiben tudta segíteni a hallgatók szociális tőkéjének erősítését és tudta-e csökkenteni a lemorzsolódást. A pmk-n belül a hallgatók céget alapítottak és ennek alapító dokumentumát, Exceles kimutatását és adatbázisát is el kellett készíteniük. Megvizsgáltam, hogy a hallgatók mennyire tudtak a feltételeknek eleget tenni és ez vajon milyen módon tudta befolyásolni a teljesítményüket?
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában |
Depositing User: | Andrea Tankó |
Date Deposited: | 06 May 2025 11:40 |
Last Modified: | 06 May 2025 11:40 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/218589 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |