REAL

Informatika és világ felsőoktatási alapozó tárgy oktatás-módszertani problémái az angol nyelvű képzésben

Lázár, Edit (2023) Informatika és világ felsőoktatási alapozó tárgy oktatás-módszertani problémái az angol nyelvű képzésben. GRADUS, 10 (2). ISSN 2064-8014

[img]
Preview
Text
2023_2_CSC_022_Lazar.pdf - Published Version

Download (491kB) | Preview

Abstract

Kutatásaim során a Bruner-i reprezentációs síkok összekapcsolódását és meglétét vizsgálom az általam oktatott hallgatóknál. 2017-től veszek részt a BGE PSZK Informatika és Világ (INFV) nevű alapozó informatikai tárgy angol nyelvű oktatásában. A 2022/23. 1. félévi kötelező beadandók projektmunkában készültek. A hallgatók közül a külföldieket vizsgálom. Egy általam „projektumunka kezdeménynek” röviden pmk-nak nevezett feladat részeinek megoldási tapasztalatait írom le. Megmutatom, hogy ez mennyiben tudta segíteni a hallgatók szociális tőkéjének erősítését és tudta-e csökkenteni a lemorzsolódást. A pmk-n belül a hallgatók céget alapítottak és ennek alapító dokumentumát, Exceles kimutatását és adatbázisát is el kellett készíteniük. Megvizsgáltam, hogy a hallgatók mennyire tudtak a feltételeknek eleget tenni és ez vajon milyen módon tudta befolyásolni a teljesítményüket?

Item Type: Article
Subjects: L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában
Depositing User: Andrea Tankó
Date Deposited: 06 May 2025 11:40
Last Modified: 06 May 2025 11:40
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/218589

Actions (login required)

Edit Item Edit Item