REAL

A „Nyelvkaland ME” projekt szerepe a tanárrá válás folyamatában = The role of the „Nyelvkaland ME” project in the process of becoming a teacher

Ádám, Anetta (2019) A „Nyelvkaland ME” projekt szerepe a tanárrá válás folyamatában = The role of the „Nyelvkaland ME” project in the process of becoming a teacher. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 14 (1). pp. 108-116. ISSN 1788-9979

[img]
Preview
Text
ISSN_1788-9979_vol_14_no_1_2019_108-116.pdf - Published Version

Download (271kB) | Preview

Abstract

Jelen tanulmány azt mutatja be, milyen hatással lehet a tanárrá válás folyamatára egy nyelv-tanítással kapcsolatos egyetemi projekt, melyben hallgatók tartanak élménypedagógiai kurzusokat. A tanulmányban megvizsgáljuk a tanárképzés és benne a gyakorlatok szerepét a felkészítésben. Majd a program megvalósítása során született hallgatói záróreflexiókat értékelve bemutatjuk azokat a tanári kompetenciaterületeket, amelyeket a hallgatók megítélése szerint a program hatékonyan fejlesztett.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: Barbara Nagy
Date Deposited: 22 May 2025 09:40
Last Modified: 22 May 2025 09:40
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/219229

Actions (login required)

Edit Item Edit Item