Ádám, Anetta (2019) A „Nyelvkaland ME” projekt szerepe a tanárrá válás folyamatában = The role of the „Nyelvkaland ME” project in the process of becoming a teacher. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 14 (1). pp. 108-116. ISSN 1788-9979
|
Text
ISSN_1788-9979_vol_14_no_1_2019_108-116.pdf - Published Version Download (271kB) | Preview |
Abstract
Jelen tanulmány azt mutatja be, milyen hatással lehet a tanárrá válás folyamatára egy nyelv-tanítással kapcsolatos egyetemi projekt, melyben hallgatók tartanak élménypedagógiai kurzusokat. A tanulmányban megvizsgáljuk a tanárképzés és benne a gyakorlatok szerepét a felkészítésben. Majd a program megvalósítása során született hallgatói záróreflexiókat értékelve bemutatjuk azokat a tanári kompetenciaterületeket, amelyeket a hallgatók megítélése szerint a program hatékonyan fejlesztett.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Barbara Nagy |
Date Deposited: | 22 May 2025 09:40 |
Last Modified: | 22 May 2025 09:40 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/219229 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |