REAL

Távolléti oktatás egy krízishelyzetben : egy kvalitatív elemzés = Distance teaching in a crisis situation : a qualitative study

Schüszler, Tamara (2022) Távolléti oktatás egy krízishelyzetben : egy kvalitatív elemzés = Distance teaching in a crisis situation : a qualitative study. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 15 (2). pp. 145-160. ISSN 1788-9979

[img]
Preview
Text
ISSN_1788-9979_vol_15_no_2_2022_145-160.pdf - Published Version

Download (370kB) | Preview

Abstract

2020. március 13-án a magyar iskolákban online távolléti oktatást vezettek be a COVID–19-járvány miatt. Ebben a helyzetben nemzetközi és magyarországi szinten is meg-jelentek sorvezető dokumentumok az oktatásban dolgozók számára. Jelen tanulmány célja e dokumentumokból kiindulva azt vizsgálni, hogyan látják a távolléti oktatást egy budapesti gimnázium nyelvtanárai. A kutatás három fázisa: hat olyan dokumentum elemzése, melyek elérhetők a nyelvtanárok számára, ennek alapján strukturált írásos interjúkban tanári nézetek vizsgálata a távoktatásról, szóbeli félig strukturált interjúk révén a helyzet mélyebb vizsgá-lata. Végül a tanulmány további kutatási és pedagógiai irányokra is kitér.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet
SWORD Depositor: MTMT SWORD
Depositing User: Barbara Nagy
Date Deposited: 23 May 2025 08:23
Last Modified: 23 May 2025 08:23
URI: https://real.mtak.hu/id/eprint/219319

Actions (login required)

Edit Item Edit Item