Schüszler, Tamara (2022) Távolléti oktatás egy krízishelyzetben : egy kvalitatív elemzés = Distance teaching in a crisis situation : a qualitative study. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 15 (2). pp. 145-160. ISSN 1788-9979
|
Text
ISSN_1788-9979_vol_15_no_2_2022_145-160.pdf - Published Version Download (370kB) | Preview |
Abstract
2020. március 13-án a magyar iskolákban online távolléti oktatást vezettek be a COVID–19-járvány miatt. Ebben a helyzetben nemzetközi és magyarországi szinten is meg-jelentek sorvezető dokumentumok az oktatásban dolgozók számára. Jelen tanulmány célja e dokumentumokból kiindulva azt vizsgálni, hogyan látják a távolléti oktatást egy budapesti gimnázium nyelvtanárai. A kutatás három fázisa: hat olyan dokumentum elemzése, melyek elérhetők a nyelvtanárok számára, ennek alapján strukturált írásos interjúkban tanári nézetek vizsgálata a távoktatásról, szóbeli félig strukturált interjúk révén a helyzet mélyebb vizsgá-lata. Végül a tanulmány további kutatási és pedagógiai irányokra is kitér.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | Barbara Nagy |
| Date Deposited: | 23 May 2025 08:23 |
| Last Modified: | 23 May 2025 08:23 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/219319 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




