Magnuczné Godó, Ágnes (2022) Tanulói vélemények az ENGaGE digitális angol és német nyelvi feladatbankról 4–8. osztályos diszlexiás nyelvtanulók és inkluzív osztályaik számára = Learner feedback on the ENGaGE digital english and german task bank for 4th-8th class dyslexic language learners and their inclusive classes. ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK, 15 (3). pp. 201-219. ISSN 1788-9979
|
Text
ISSN_1788-9979_vol_15_no_3_2022_201-219.pdf - Published Version Download (465kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature / nyelvészet és irodalom > P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | Barbara Nagy |
Date Deposited: | 23 May 2025 14:55 |
Last Modified: | 23 May 2025 14:55 |
URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/219377 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |