Garai, Imre (2024) A deprofesszionalizálódó középiskolai tanárképzés a két világháború között: A tanárképzés 1921–1929 közötti reformja. MAGYAR PEDAGÓGIA, 124 (1). pp. 3-26. ISSN 0025-0260
|
Text
Garai_MPed20241.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Official URL: https://doi.org/10.14232/mped.2024.1.3
Abstract
1924 különleges évnek tekinthető az 1924. évi XVII. törvény bevezetése miatt, amely a középiskolai tanárképzést szabályozta Magyarországon. A törvényhez kapcsolódó eddigi irodalom a tanárképzési intézményrendszer hozzáigazítását emelte ki az átalakuló középiskoláztatáshoz, amely tükrözte a kormányzat társadalmi célkitűzéseit.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában L Education / oktatás > LA History of education / neveléstörténet L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás |
| SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
| Depositing User: | MTMT SWORD |
| Date Deposited: | 03 Sep 2025 07:30 |
| Last Modified: | 03 Sep 2025 07:30 |
| URI: | https://real.mtak.hu/id/eprint/223262 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |




