Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária and Korom, Erzsébet and Tóth, Edit (2015) A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233
|
Text
02.pdf Download (817kB) | Preview |
Official URL: https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.4.18
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában > L11 Teaching methods / oktatásmódszertan L Education / oktatás > LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata > LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás |
SWORD Depositor: | MTMT SWORD |
Depositing User: | MTMT SWORD |
Date Deposited: | 20 Apr 2016 10:07 |
Last Modified: | 31 Mar 2023 10:06 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/34796 |
Actions (login required)
Edit Item |