Csehné Papp, Imola (2015) A kreatív munkaerőpiaci magatartásformák fejlesztésének szükségessége. Studia Mundi – Economica, 2 (3). pp. 33-43. ISSN 2415-9395
|
Text
Studia_Mundi_Vol_2_No_3_4_Csehné.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A tanulmány a magya r felsőoktatásban tanuló, a közeljövőben munkavállalóként megjelenő hallgatók munkaerő - piaci tájékozottságát tárja fel kérdőíves felmérés alapján. A vizsgálat ar ra a feltételezésre épült, hogy ma már a hallgatók elegendő információ birtokában, viszonylag r eális képpel, ismeretekkel rendelkeznek a magyar munkaerőpiacról, ismerik a hazai munkanélküliség jellemzőit. A vizsgálati eredmények rávilágítottak a jövendő munkavállalók kreatív munkaerő - piaci magatartásformájának fejlesztési szükségességére.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences / társadalomtudományok > HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy > HD3 Labor / munkaügy > HD31 Employment / munkaerőpiac |
Depositing User: | Dr. Zsigmond Gábor SZALAY |
Date Deposited: | 19 Aug 2016 13:32 |
Last Modified: | 19 Aug 2016 13:32 |
URI: | http://real.mtak.hu/id/eprint/38969 |
Actions (login required)
![]() |
Edit Item |